Videonávody

Jak si upravit titulní stranu

Jak pracovat s Workspace a pozvánkami

Jak se rychle pohybovat mezi paragrafy

Jak pracovat se souvisejícími dokumenty

Jak hledat výrazy v dokumentu

Jak používat CITEX

Jak na porovnání znění

Jak pracovat s připravovanou legislativou

Jak pracovat se sledovanými dokumenty

Jak pracovat se záložkami a CODEXIS prohlížečem

Správa interních dokumentů

Jak na potvrzování vlastních souborů

Legislativní alarm

Představení základních funkcí

Často kladené dotazy

Přejděte na stránku Codexis a klikněte na tlačítko Nemůžete se přihlásit?

Vyplňte Váš e-mail a stiskněte tlačítko Pokračovat.

Do Vaší schránky přijde e-mail s dalšími pokyny.

Vyplňte nové heslo a stiskněte tlačítko Potvrdit.

Ujistěte se, že e-maily nechodí do složky SPAM (popřípadě Nevyžádaná pošta) Vašeho e-mailového klienta.

Notifikace ohledně sledovaných dokumentů přichází z adresy codexisinfo@atlascon.cz. Doporučujeme si tuto adresu přidat do Důvěryhodných odesílatelů nebo Kontaktů.

Návody pro nejpoužívanější poštovní klienty:

Microsoft Outlook

Seznam Email

Google Gmail

Mozilla Thunderbird

Přihlaste se do Správy uživatelů přihlašovacími údaji, které Vám byly zaslány e-mailem při zakoupení produktu. Pokud heslo neznáte, klikněte na odkaz Zapomněl jsem heslo.

  1. V menu zvolte položku Uživatelé.
  2. Poté zvolte položku Vytvořit uživatele.
  3. Vyberte licenci a roli uživatele a uložte stisknutím Vytvořit uživatele.
Uživatel s rolí Administrátor má přístup pouze do Správy uživatelů. Z pohledu licence tedy nezabírá místo pro přístup do aplikace.
Role lze kombinovat. Další roli lze uživateli přiřadit v Detailu licence.

Přihlaste se do Správy uživatelů přihlašovacími údaji, které Vám byly zaslány e-mailem při zakoupení produktu. Pokud heslo neznáte, klikněte na odkaz Zapomněl jsem heslo.

a) Import z CSV

  1. V levém menu vyberte položku Import z CSV.
  2. Vyberte soubor pro import.
  3. Vložte soubor CSV ve formátu UTF-8. Očekávaný obsah souboru je email;celé jméno;akce, kde místo akce vyplňte ADD (Přidat uživatele) nebo DEL (Odebrat uživatele). Příkladový soubor si můžete stáhnout zde.
  4. Zvolte, zda chcete synchronizovat uživatele. Režim synchronizace ignoruje sloupec Akce (ADD a DEL příkazy). V tomto režimu se porovnává současný stav s obsahem souboru CSV. Existující účty, které nejsou v souboru CSV, budou z licence odebrány. Klikněte na tlačítko Další.
  5. V okně pro rekapitulaci můžete zkontrolovat Akce, které import provede. Vyberte, zda chcete uživatelům odeslat aktivační e-mail s instrukcemi pro aktivaci účtu a nastavení hesla. Klikněte na tlačítko Dokončit import.
  6. Po dokončení importu budete informováni, kolik uživatelů bylo přidáno, smazáno a upraveno.

 

b) Synchronizace s AD

Active Directory (AD) je adresářová služba pro doménové sítě Windows, která spravuje Vaše uživatele a počítače.

Pomocí nástroje Atlas Group AD Connector můžete synchronizovat Vaše uživatele s účty různých produktů společnosti Atlas Group.

Nástroj si můžete stáhnout zde.

  • Vyberte jednu nebo více skupin AD, pro které budou vytvářeny účty.
  • Změny v AD, jako jsou jména a noví uživatelé, budou automaticky aktualizovány.
  • Uživatelé odebraní z AD budou automaticky deaktivováni.

Detailní informace naleznete v této příručce.

Po vytvoření účtu Vám přijde e-mail s aktivačním odkazem, který má omezenou platnost. Datum, do kdy odkaz platí, je uvedeno v e-mailu.

Pokud nestihnete účet aktivovat do uvedeného data, je potřeba heslo resetovat pomocí formuláře Zapomněli jste heslo?

Pravděpodobně používáte nepodporovaný prohlížeč. Doporučujeme používat CODEXIS prohlížeč, popřípadě Google Chrome nebo Mozilla Firefox.

Postačí, když se z aplikace odhlásíte a znovu přihlásíte.
Klikněte na ikonu Profil, která se nachází vpravo nahoře.

Kliknětě na Odhlásit se.
Klikněte na Pokračovat s tímto přihlášením.

Pokud ani po odhlášení a opětovném přihlášení nebude zakoupený doplněk aktivní, kontaktujte naší klientskou podporu.

1. Vyplňte Váš školní mail, který končí doménou školy, např.: srudkova@upol.cz

2. Zadejte jméno, příjmení a Vámi zvolené heslo. Stiskněte Vytvořit účet

3. Pokud vše proběhlo v pořádku, odešleme Vám email na zadanou adresu

4. Ve Vašem emailovém klientovi klikněte na tlačítko Ověřit e-mail

5. Budete informování o úspěšném dokončení. Pokračujte tlačítkem Přihlásit se

Nenašli jste odpověď na Vaší otázku? Napište nám.