Moderní aplikace pro efektivní řízení vaší advokátní kanceláře

Nezávazná poptávka

Nástroje, které jsou součástí aplikace, výrazně zjednodušují administrativní činnosti spojené se zajištěním bezproblémového chodu každé advokátní kanceláře. Přehledná aplikace vám také umožní sledování jednotlivých případů, a to od zadání klienta až po závěrečné vyúčtování vašich služeb.

Nahlížejte do katastru nemovitostí

Aplikace umožňuje evidenci nemovitostí a dohledání detailů k zadané nemovitosti prostřednictvím služby ČÚZK. Takové záznamy nemovitostí pak lze spojit se spisem a klientem.

Napojte se na internetové služby

Využijte propojení internetových služeb, jako např. kontrola odcizených dokladů, kontrola poštovních adres, zobrazení adresy na mapě a sledování zásilek na portálu České pošty.

Insolvenční rejstřík

Propojte se s insolvenčním rejstříkem provozovaným Ministerstvem spravedlnosti. Aplikace Vám pak umožní prověřit subjekty přímo v systému, a to bez potřeby opuštění programu.

O aplikaci


#1

Evidence spisu


Každý spis obsahuje základní přehled celé kauzy, kde je uveden klient a jeho protistrana, lhůty a základní časové (datové) údaje kauzy, rozhodující orgány, přehled řízení a související spisy.

#2

Vyúčtování spisu


Vyúčtování eviduje odměny advokáta a zálohy poskytnuté klientem, náklady a soudní poplatky, přehled faktur a smluvní ceny vztahující se ke spisu. Jednotlivé sazby za právní úkony může uživatel rozlišit na odměny nebo náklady.

#3

Prověřování insolvence


Aplikace je propojena s insolvenčním rejstříkem provozovaným Ministerstvem spravedlnosti. Umožňuje tak prověřit právní subjekty přímo v systému bez potřeby opuštění programu.

#4

Sledujte změny


Aplikace nabízí možnost zadat vybraná řízení ke sledování změn na portálu infoSoud. Při otevření konkrétního spisu je na pozadí provedena kontrola a v případě změny na webových stránkách infoSoudu se v ADVOKÁTNÍM SPISU zobrazí informační hlášení.

Další užitečné funkce


Možnost propojení s datovou schránkou pomocí modulu MANAŽER DATOVÝCH SCHRÁNEK
Export vyúčtování spisu do Microsoft Excel
Možnost nastavení různých úrovní přístupových práv u jednotlivých osob v rámci advokátní kanceláře
Nastavitelnost pro plátce a neplátce DPH
Správa a evidence spisů pro jednotlivé advokáty
Fulltextové vyhledávání ve spisech
Evidence práce jednotlivých advokátů na konkrétním případu
Propojení lhůt a termínů s aplikací Outlook
Evidence odeslané a přijaté korespondence

S aplikací jsou spokojeni i tito klienti

Přidejte se k tisícům našich spokojených klientů

Datové zdroje

11 datových zdrojů, které pokrývají vše podstatné, aby Vám v právu nic nechybělo

Dokumenty

Více než milion různých typů dokumentů a unikátního obsahu

Modularita

Nakombinujte si vlastní obsah Codexisu dle témat, které Vás zajímají

Licenční politika

Ideální počet licencí jak pro korporaci, obec, tak i pro malé živnostníky

Spojte se s našim klientským centrem na čísle +420 596 613 333nebo vyplňte poptávkový formulář níže.