CODEXIS GOLF TOUR 2017

Všeobecné principy
instalace a registrace produktů

Instalační informace

Instalační informace ke kompletní řadě našich produktů jsou v nové podobě - průvodce "krok za krokem" s návodnými obrázky - obsaženy v manuálech, které jsme pro Vás připravili. 

Abyste si mohli ověřit, zda je Vaše PC připraveno na použití Licenčního serveru pro registraci našich produktů (parametry LAN a připojení k síti Internet), připravili jsme pro Vás Kontrolní utilitu (ke stažení), která Vám rychle, bez nutnosti instalace zakoupeného software, poskytne informace, jaký typ registrace našich produktů je pro Vás dosažitelný. 
Po stažení a rozbalení můžete s Kontrolní utilitou otestovat možnosti komunikace s Licenčním serverem prostřednictvím sítě Internet a parametry Vaší firemní sítě pro síťovou instalaci našich produktů.

Principy aktivace software

Zakoupením software z naší produkce vzniká: 

  • jedinečný licenční klíč (jedinečné licenční klíče) k identifikaci objednávky – zasílá se dopisem klientovi
  • licenční záznam – informace kvantifikující objednaný software na licenčním serveru

Zákazník nainstaluje software a aktivuje zakoupené modulární části, probíhá oboustranná komunikace mezi klientem a licenčním serverem: 

  • zákazník zasílá licenčnímu serveru svůj licenční klíč, identifikuje se ke své zakázce
  • licenční server zasílá na zákazníkovo PC datové soubory ALF (Atlas Licence File) obsahující informace o zakoupených modulech a podmínkách jejich provozování
  • proběhne instalace zakoupených modulů na zákazníkem zvolené místo, z PC zákazníka je licenčnímu serveru zaslán registrační kód
  • na licenčním serveru vzniká záznam o použití licence zákazníkem a na PC zákazníka je licenčním serverem zaslán potvrzovací kód o aktivování zakoupeného produktu na určeném hardware

Prohlášení o obsahu přenášených informací

  • Registrační kód, přenášený z PC zákazníka na licenční server, obsahuje pouze informace o provedení instalace na pevný disk počítače (záznam velikosti několika bajtů).
  • Soubory a data doručované na klientův počítač (ALF, potvrzovací kód), obsahují pouze informace o zakoupených modulech, neobsahují spustitelný kód a neaktivují žádný proces.
  • Jiné informace nebo souborové procesy, než výhradně výše uvedené datové výměny popisující klientem zakoupený software a místo instalace tohoto software, se v průběhu registračního procesu mezi PC klienta a licenčním severem nepřenáší.
  • Oboustranná komunikace mezi PC klienta a licenčním serverem probíhá vždy pouze jednorázově, a to po volbě uživatele v aplikaci - registrace / odregistrace zakoupeného software.

Registrace pomocí internetu

  1. Do vstupního pole registračního  
    klient vyplní licenční klíč,
    který obdržel v dopise.
     
  2. Aplikace se spojí prostřednictvím
    sítě Internet s licenčním serverem,
    který na PC klienta zašle ALF soubory.
     
  3. K provedení instalace je licenčnímu
    servru zaslán registrační kód
    a po aktivaci zkoupených modulů
    zasílá licenční server na PC klienta
    potvrzovací kód.
     

Registrace pomocí emailu

  1. Klient kontaktuje linku zákaznické podpory.
    Email: podpora@atlas.cz, telefon: +420 596 613 333.
    Sdělí klíč, na který chce registrovat svoji aplikaci.
     
  2. Na PC klienta jsou emailem
    zaslány soubory ALF
    , které klient
    zkopíruje na pevný disk počítače,
    na kterém instaluje zakoupený software.
     
  3. V instalačním dialogu aplikace klient
    zvolí registraci emailem a cestu
    k uloženým ALF souborům.
    K provedení instalace aplikace
    vygeneruje emailovou zprávu
    s registračními kódy pro licenční server,
    kterou klient odesílá jako běžný email
    na adresu registrace@atlascon.cz
     
  4. Na licenčním serveru je proveden
    záznam o aktivaci zakoupených
    modulů a na PC klienta jsou
    emailem zaslány potvrzovací kódy.
     
  5. Klient přenese prostřednictvím
    schránky Windows potvrzovací
    kódy do vstupních polí
    registračního dialogu a ukončí
    aktivaci zakoupených modulů.
     

Telefonická registrace

  1. Klient kontaktuje linku zákaznické podpory.
    Email: podpora@atlas.cz, telefon: +420 596 613 333.
    Sdělí klíč, na který chce registrovat svoji aplikaci.
     
  2. Klientovi jsou zaslány soubory ALF
    (poštou, e-mailem na určený
    účet Internetové kavárny...).
    Zaslané soubory klient zkopíruje
    na pevný disk počítače, na kterém
    instaluje zakoupený software.
     
  3. V instalačním dialogu aplikace klient
    zvolí registraci telefonicky, určí cestu
    k uloženým ALF souborům
    na zvláštním čísle pro telefonickou
    registraci kontaktuje linku zákaznické podpory.
     
  4. Na licenčním serveru provede
    operátor záznam o aktivaci
    zakoupených modulů a telefonicky
    přijme postupně registrační kódy
    na všechny aktivované moduly.
    Operátor obratem telefonicky sdělí
    klientovi postupně potvrzovací kódy,
    které klient souběžně zapisuje
    do vstupních polí registračního dialogu.
     
  5. Výměnou kódů ke všem zvoleným modulům
    je ukončena aktivace zvolených modulů
    na PC klienta.