Kariéra

Kariéra

VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE

Nejlepší tech stack v Ostravě!

Hledáte stabilní práci, kde si zároveň vyvážíte work life balance bez zbytečného openspace a korporátu? Jsme ryze česká společnost a vyvíjíme nejlepší právní software v České republice.

 

Pracovní náplň:

  • fullstack vývoj cloudového právního informačního systému
    • grafika, designéra máme – grafické cítění není nutné 🙂
  • návrh a implementace architektury prvků systému
  • práce s velkými daty

Technologie:

  • Java 8+
  • ReactJS – JavaScript, Typescript
  • Redux
  • GraphQL, REST
  • Apache Lucene
  • Apache Cassandra, RocksDB
  • SQLite
  • Kafka, Redis
  • CI – Jenkins

 

Požadujeme:

  • zodpovědnost
  • nadprůměrnou technickou kompetenci
  • chuť pracovat, tvořit a učit se

 

Nabízíme:

  • plat 50.000,- až 90.000,- dle výkonnosti
  • práci se špičkovými technologiemi v kompetentním týmu
  • odborný, profesní růst, vzdělávání, konference
  • možnost podílet se na opensource projektech
  • práce v malém přátelském týmu a vývoj nejprestižnějšího produktu firmy
  • možnost velmi variabilního navázání spolupráce dle požadavků kandidáta (IČO či HPP, plný či zkrácený úvazek)
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru zaměstnanců, 5 týdnů dovolené, týden volna navíc
  • pružná pracovní doba, možnost Home Office

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

Nejlepší tech stack v Ostravě!

Hledáte flexibilní, dobře placenou práci v menším, motivovaném týmu, kde byste se mohli ukázat na vývoji nejlepšího právního informačního systému v České republice?

 

Pracovní náplň:

  • vývoj backendu cloudového právního informačního systému
  • práce s velkými daty
  • návrh a implementace architektury prvků systému

 

Technologie:

  • Java 8+
  • GraphQL, REST
  • Apache Lucene
  • Apache Cassandra, RocksDB
  • SQLite
  • Kafka, Redis
  • CI – Jenkins

 

Požadujeme:

  • zodpovědnost
  • nadprůměrnou technickou kompetenci
  • chuť pracovat, tvořit a učit se

 

Nabízíme:

  • plat 35.000,- až 60.000,- dle výkonnosti
  • práci se špičkovými technologiemi v kompetentním týmu
  • odborný, profesní růst, vzdělávání, konference
  • možnost podílet se na opensource projektech
  • práce v malém přátelském týmu a vývoj nejprestižnějšího produktu firmy
  • možnost velmi variabilního navázání spolupráce dle požadavků kandidáta (IČO či HPP, plný či zkrácený úvazek)
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru zaměstnanců, 5 týdnů volna, týden volna navíc
  • pružná pracovní doba, možnost Home Office

 

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

Nejlepší tech stack v Ostravě!

Hledáte flexibilní, dobře placenou práci v menším, motivovaném týmu, kde byste se mohli ukázat na vývoji nejlepšího právního informačního systému v České republice?

 

Pracovní náplň:

  • vývoj frontendu cloudového právního informačního systému
    • grafika, designéra máme – grafické cítění není nutné 🙂
  • návrh a implementace architektury prvků frontendu

 

Technologie:

  • ReactJS
  • Redux
  • JavaScript, Typescript
  • GraphQL, REST
  • Yarn, webpack

 

Požadujeme:

  • zodpovědnost
  • nadprůměrnou technickou kompetenci
  • chuť pracovat, tvořit a učit se

 

Nabízíme:

  • plat 35.000,- až 60.000,- dle výkonnosti
  • práci se špičkovými technologiemi v kompetentním týmu
  • odborný, profesní růst, vzdělávání, konference
  • možnost podílet se na opensource projektech
  • práce v malém přátelském týmu a vývoj nejprestižnějšího produktu firmy
  • možnost velmi variabilního navázání spolupráce dle požadavků kandidáta (IČO či HPP, plný či zkrácený úvazek)
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru zaměstnanců, 5 týdnů volna, týden volna navíc
  • pružná pracovní doba, možnost Home Office

 

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

Možnost jak HPP, tak brigády či PART time úvazků při studiu. Nabídka je vhodná pro absolventy.

 

Pracovní náplň:

  • podporovat pobočkovou síť prostřednictvím telefonické komunikace s firemními zákazníky
  • poskytovat informace o společnosti a produktech
  • přinášet náměty pro vylepšení interního zákaznického systému
  • administrativní činnost spojenou s chodem centra

 

Požadujeme:

  • minimálně SŠ vzdělání – možno i student VŠ
  • chuť prodávat a tah na branku
  • výborné komunikační dovednosti
  • uživatelskou znalost práce na PC

 

Nabízíme:

  • práce v jednosměnném provozu od 7:30 do 16:00
  • volné víkendy a svátky
  • motivující prémie
  • stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, free days
  • práci na HPP
  • získání cenných zkušenosti a praxi v oblasti ekonomiky, legislativy, práva a komunikace
  • příjemné pracovní prostředí ve vlastní budově s parkovištěm, s výbornou dostupností MHD

 

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

Jsme úspěšná společnost se čtvrtstoletím zkušeností v atraktivním oboru s budoucností a momentálně hledáme talentované kandidáty na obchodní pozice pro naše pobočky v Praze a Brně. Na nás jde auto, mobil, notebook, pěkné a motivační hodnocení, spousta benefitů a v případě přestěhování do Prahy i ubytování po dobu zapracování.

Cítíte se talentem, ale nemáte zkušenosti? Nevadí, i přesto Vás rádi uvidíme. Pokud ve Vás talent je, my ho objevíme! ATLAS software a.s. je příležitost i pro čerstvé absolventy.

Naše výběrová řízení budou realizována v Praze, Brně či Ostravě! Teď už opravdu stačí poslat životopis a o zbytek se postaráme.

 

Pracovní náplň:

  • prodej produktů a prezentace firmy na předem připravených jednáních
  • rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
  • správa zákaznického portfolia v daném regionu
  • plnění obchodních cílů společnosti
  • pravidelný reporting

 

Požadujeme:

  • výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
  • ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • proaktivní a obchodně orientovanou osobnost
  • nadšení a zájem o práci v obchodním prostředí
  • rychlou orientaci a adaptaci na zákazníkovy potřeby
  • praxe na obdobné pozici – pouze výhodou, nikoliv podmínkou
  • uživatelská znalost MS Office
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

 

Nabízíme:

  • pro zaměstnance mimo region Praha zajištěné ubytování ve firemním bytě
  • perspektivní práci v prestižním oboru a dlouhodobě fungující české společnosti
  • akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
  • kvalitní zázemí back office
  • flexibilní pracovní doba, Free days
  • množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
  • aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže

 

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

PROCES VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Banner_výběrové-řízení

NENAŠLI JSTE VHODNOU POZICI?

Schopní lidé se u nás neztratí. Stačí napsat email na person@atlasgroup.cz nebo vyplnit kontaktní formulář. Nezapomeňte uvést o jaký obor či pozici máte zájem.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Základní údaje

Ostatní


Položky označené * jsou povinné.
Kliknutím na tlačítko ODESLAT FORMULÁŘ souhlasíte se zpracováním osobních údajů ZDE.