Kariéra – ATLAS consulting spol. s r.o.

Kariéra

Kariéra

VOLNÉ PRACOVNÍ POZICE

Nejlepší tech stack v Ostravě!

Hledáte stabilní práci, kde si zároveň vyvážíte work life balance bez zbytečného openspace a korporátu? Jsme ryze česká společnost a vyvíjíme nejlepší právní software v České republice.

Pracovní náplň:

  • vývoj C# .NET
  • vývoj právních a ekonomických informačních systémů
  • aktivní podílení se na návrhu architektury systémů

Požadujeme:

  • VŠ/SŠ (zaměření na informační technologie)
  • praktické znalosti vývoje/programování v jazyce C# .NET
  • výborná znalost OOP v C# .NET, MS SQL
  • kreativní přístup k řešení problému
  • schopnost týmové spolupráce, analytické schopnosti
  • výhodou: praxe v použití frameworků pro perzistenci, znalost XML, XSLT, WCF, WPF, LINQ a unit testování

Nabízíme:

  • ideální příležitost i pro absolventy
  • prostor pro kreativitu a realizaci nápadů
  • zcela odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
  • odborný, profesní růst, vzdělávání
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru, dovolená navíc, SICK days, FREE days

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Náplň práce:

  • komunikace s uživateli interního systému – analýza potřeb, stanovení cílů, plánů, priorit a úkolů
  • komunikace napříč firmou
  • spolupráce na rozvoji interních systémů a aplikací
  • analýza a příprava zadání pro vývoj, testování, údržba dokumentace a znalostní databáze
  • správa interního informačního systému

Požadavky:

  • ideálně VŠ vzdělání v oblasti IT
  • alespoň základní znalost práce s MS SQL
  • analytické schopnosti
  • samostatnost a zodpovědnost
  • chuť učit se nové věci

Proč si vybrat zrovna nás:

  • ideální příležitost pro absolventy
  • prostor pro kreativitu a realizaci nápadů
  • zcela odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
  • odborný, profesní růst, vzdělávání
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru, dovolená navíc, SICK days, FREE days

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

V tuto chvíli do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který perfektně rozumí práci s daty, má manažerské dovednosti, umí navrhovat řešení….

Pracovní náplň – co Vás čeká:

  • přímá zodpovědnost za řízení interních softwarových projektů
  • úzká spolupráce s vedením společnosti a interními uživateli
  • strategický rozvoj a koordinace interních řešení
  • plánování, realizace a kontrola interních projektů
  • koordinace řešitelského vývojového týmu
  • zajišťování funkčnosti interních informačních systémů organizace

Požadavky – bez čeho se neobejdete:

  • vysokoškolské vzdělání
  • zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky
  • velmi dobrou obecnou znalost databází a vývoje IS
  • proaktivní, inovativní osobnost
  • dobré komunikační schopnosti, schopnost naslouchat druhým
  • pozitivní přístup, týmového ducha a chuť spolupracovat

Proč si vybrat zrovna nás:

  • prostor pro kreativitu a realizaci nápadů
  • zcela odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
  • odborný, profesní růst, vzdělávání
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru, dovolená navíc, SICK days, FREE days

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

Náplň práce:

  • správa a rozvoj podnikového informačního systému Helios Orange
  • konfigurace, správa uživatelských účtů a práv, údržba dat, reindexace, kontrola konzistence
  • konzultace, školení a podpora uživatelů, návrhy řešení
  • řešení uživatelských požadavků souvisejících s informačním systémem Helios Orange
  • testování a nasazování vyvíjených řešení, externích akcí, definovaných přehledů
  • tvorba a správa tiskových sestav (ReportBuilder)
  • prezentace dat v manažerském rozhraní na Intranetu (ASP, PHP)
  • vkládání propojených informací do dokumentů (MS Word)
  • prezentace dat a statistik pro vedení společnosti (MS Excel)

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • vzdělání v IT oboru
  • znalost MS SQL a zkušenosti s Microsoft Office
  • zkušenosti s programem Helios Orange
  • zkušenosti s vývojem webových aplikací (ASP, PHP) výhodou
  • znalost AJ (minimálně na úrovni pochopení dokumentace a manuálů)

Proč si vybrat zrovna nás:

  • prostor pro kreativitu a realizaci nápadů
  • zcela odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
  • odborný, profesní růst, vzdělávání
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru, dovolená navíc, SICK days, FREE days

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Náplň práce:

  • analýzy a metodiky pro rozvojové projekty a nově vyvíjené produkty
  • zpracování statistik a reportů, údržba znalostní báze
  • administrativní podpora, dokumentová agenda
  • komunikace s externími subjekty a napříč firmou

Požadavky:

  • ideálně VŠ vzdělání (v oblasti IT či matematiky výhodou)
  • výborné analytické schopnosti
  • samostatnost a zodpovědnost
  • komunikativní osobnost
  • organizační schopnosti
  • pokročilá znalost MS Excel a Word, znalost SharePoint výhodou

Proč si vybrat zrovna nás:

  • ideální příležitost pro absolventy
  • prostor pro kreativitu a realizaci nápadů
  • zcela odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
  • odborný, profesní růst, vzdělávání
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru, dovolená navíc, SICK days, FREE days

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Jsme úspěšná společnost s více než čtvrtstoletím zkušeností v atraktivním oboru s budoucností a momentálně hledáme talentované kandidáty na obchodní pozice pro naše pobočky v Praze a Brně. Na nás jde auto, mobil, notebook, pěkné a motivační hodnocení, spousta benefitů a v případě přestěhování do Prahy i ubytování po dobu zapracování.

Cítíte se talentem, ale nemáte zkušenosti? Nevadí, i přesto Vás rádi uvidíme. Pokud ve Vás talent je, my ho objevíme! ATLAS software a.s. je příležitost i pro čerstvé absolventy.

Naše výběrová řízení budou realizována v Praze, Brně či Ostravě! Teď už opravdu stačí poslat životopis a o zbytek se postaráme.

Pracovní náplň:

  • prodej produktů a prezentace firmy na předem připravených jednáních
  • rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
  • správa zákaznického portfolia v daném regionu
  • plnění obchodních cílů společnosti
  • pravidelný reporting

Požadujeme:

  • výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
  • ukončené SŠ/VŠ vzdělání
  • proaktivní a obchodně orientovanou osobnost
  • nadšení a zájem o práci v obchodním prostředí
  • rychlou orientaci a adaptaci na zákazníkovy potřeby
  • praxe na obdobné pozici – pouze výhodou, nikoliv podmínkou
  • uživatelská znalost MS Office
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Nabízíme:

  • pro zaměstnance mimo region Praha zajištěné ubytování ve firemním bytě
  • perspektivní práci v prestižním oboru a dlouhodobě fungující české společnosti
  • akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
  • nadstandartní finanční ohodnocení
  • mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
  • přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
  • kvalitní zázemí back office
  • flexibilní pracovní doba, Free days
  • množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
  • aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže

Nezapomeňte se podívat, co o nás napsal portál Business animals, odkaz zde.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

Naše firma:

Jsme ryze českou softwarovou společností, která se už od roku 1992 věnuje vývoji informačních systémů a aplikací.  Našim zákazníkům pomáháme vylepšit stávající procesy v legislativní, ekonomické, administrativní a evidenční oblasti.

Náplň práce:

  • aktivní oslovování zákazníků z firemní databáze
  • doporučování vhodného řešení, cenová kalkulace, uzavření obchodu
  • záznam o průběhu a výsledku jednání
  • aktivní zapojení do rozjezdu nových kampaní
  • rozvoj znalostí a obchodních dovedností

Co za to získáš:

  • smysluplnou a hlavně férově hodnocenou práci
  • možnost prodávat top produkt na trhu, který spojuje nejprestižnější obory, jako jsou právo, ekonomie a IT
  • pružnou pracovní dobu (chodíme jen na ranní směny) s volnými víkendy a svátky
  • stravenky, Multisport kartu, zvýhodněný mobilní tarif, příspěvek na životní nebo penzijní pojištění
  • moderní pracovní prostřední na skvělé adrese s výbornou dostupností
  • perfektní kolektiv a mnoho firemních akcí
  • velmi atraktivní motivační soutěže – jak finanční odměny a hmotné ceny, tak i více času pro Vás

Jednoduché požadavky:

Hledám praktika, který si chce vydělat, má v komunikaci tah na branku a umí lidi “ukecat”.

Můj příběh:

Já chodím do práce především proto, abych si vydělal. A je parádní pocit, když makám a mám za to dobře zaplaceno. Jsem rád, že jsem letos v únoru sebral odvahu a po 17 letech změnil zaměstnání. Teď mám práci, ve které uplatním své silné stránky a jsem za to i dobře ohodnocen.

Do našeho obchodního týmu nyní hledám parťáka! Těším se na Vás!

Kamil Havelka.

Nezapomeňte se podívat, co o nás napsal portál Business animals, odkaz zde.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

Nejlepší tech stack v Ostravě!

Hledáte stabilní práci, kde si zároveň vyvážíte work life balance bez zbytečného openspace a korporátu? Jsme ryze česká společnost a vyvíjíme nejlepší právní software v České republice.

Pracovní náplň:

  • fullstack vývoj cloudového právního informačního systému
    • grafika, designéra máme – grafické cítění není nutné 🙂
  • návrh a implementace architektury prvků systému
  • práce s velkými daty

Technologie:

  • Java 8+
  • ReactJS – JavaScript, Typescript
  • Redux
  • GraphQL, REST
  • Apache Lucene
  • Apache Cassandra, RocksDB
  • SQLite
  • Kafka, Redis
  • CI – Jenkins

Požadujeme:

  • zodpovědnost
  • nadprůměrnou technickou kompetenci
  • chuť pracovat, tvořit a učit se

Nabízíme:

  • plat 50.000,- až 90.000,- dle výkonnosti
  • práci se špičkovými technologiemi v kompetentním týmu
  • odborný, profesní růst, vzdělávání, konference
  • možnost podílet se na opensource projektech
  • práce v malém přátelském týmu a vývoj nejprestižnějšího produktu firmy
  • možnost velmi variabilního navázání spolupráce dle požadavků kandidáta (IČO či HPP, plný či zkrácený úvazek)
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru zaměstnanců, 5 týdnů dovolené, týden volna navíc
  • pružná pracovní doba, možnost Home Office

 

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

Nejlepší tech stack v Ostravě!

Hledáte flexibilní, dobře placenou práci v menším, motivovaném týmu, kde byste se mohli ukázat na vývoji nejlepšího právního informačního systému v České republice?

Pracovní náplň:

  • vývoj backendu cloudového právního informačního systému
  • práce s velkými daty
  • návrh a implementace architektury prvků systému

Technologie:

  • Java 8+
  • GraphQL, REST
  • Apache Lucene
  • Apache Cassandra, RocksDB
  • SQLite
  • Kafka, Redis
  • CI – Jenkins

Požadujeme:

  • zodpovědnost
  • nadprůměrnou technickou kompetenci
  • chuť pracovat, tvořit a učit se

Nabízíme:

  • plat 35.000,- až 60.000,- dle výkonnosti
  • práci se špičkovými technologiemi v kompetentním týmu
  • odborný, profesní růst, vzdělávání, konference
  • možnost podílet se na opensource projektech
  • práce v malém přátelském týmu a vývoj nejprestižnějšího produktu firmy
  • možnost velmi variabilního navázání spolupráce dle požadavků kandidáta (IČO či HPP, plný či zkrácený úvazek)
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru zaměstnanců, 5 týdnů volna, týden volna navíc
  • pružná pracovní doba, možnost Home Office

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

Nejlepší tech stack v Ostravě!

Hledáte flexibilní, dobře placenou práci v menším, motivovaném týmu, kde byste se mohli ukázat na vývoji nejlepšího právního informačního systému v České republice?

Pracovní náplň:

  • vývoj frontendu cloudového právního informačního systému
    • grafika, designéra máme – grafické cítění není nutné 🙂
  • návrh a implementace architektury prvků frontendu

Technologie:

  • ReactJS
  • Redux
  • JavaScript, Typescript
  • GraphQL, REST
  • Yarn, webpack

Požadujeme:

  • zodpovědnost
  • nadprůměrnou technickou kompetenci
  • chuť pracovat, tvořit a učit se

Nabízíme:

  • plat 35.000,- až 60.000,- dle výkonnosti
  • práci se špičkovými technologiemi v kompetentním týmu
  • odborný, profesní růst, vzdělávání, konference
  • možnost podílet se na opensource projektech
  • práce v malém přátelském týmu a vývoj nejprestižnějšího produktu firmy
  • možnost velmi variabilního navázání spolupráce dle požadavků kandidáta (IČO či HPP, plný či zkrácený úvazek)
  • zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
  • benefitní systém ušitý na míru zaměstnanců, 5 týdnů volna, týden volna navíc
  • pružná pracovní doba, možnost Home Office

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

Nelíbí se ti v současné práci nebo prostě jen hledáš lepší? Máš pocit, že tě nadřízený nevnímá a chceš to změnit? Nejsi spokojený/á s výší své mzdy? Pracuješ na směny, nemáš čas na rodinu nebo koníčky a už toho máš dost? Máš nehezkou kancelář nebo třeba dlouho do práce dojíždíš? Nevidíš v tom, co děláš smysl?

Pokud alespoň 1× zaznělo ANO, přidej se k nám.

Jsme přátelský a usměvavý tým, který domlouvá schůzky firemním reprezentantům. Ti následně na schůzkách představují softwary, které sami vyvíjíme. Potřebujeme, abys byl/a komunikativní, nebál/a ses zvednout telefon a zavolat třeba personalistovi do jiné firmy a domluvit schůzku. Vše ostatní tě naučíme. Nepříjemní zákazníci nehrozí, protože oslovujeme výhradně firmy.

Získáš smysluplnou práci s okamžitým výsledkem a taky si u nás dobře vyděláš. Chodíme společně na oběd – získáš stravenky, pijeme skvělou kávu z profi kávovaru, chodíme sportovat s Multisport kartou, využíváme dny volna navíc, díky firemnímu tarifu si voláme levněji a myslíme i na zadní kolečka, protože firma nám přispívá na životní nebo penzijní pojištění. Umíme ocenit dobré výsledky – pravidelně naši vedoucí vyhlašují nejlepší členy týmu i nejlepší nováčky, kteří získávají třeba příspěvek na svou vysněnou dovolenou. Vlastní auta parkujeme na firemním parkovišti nebo přijedeme do práce MHD na zastávku, která je necelých 100 metrů od firmy. Ti, kteří chtějí, se u nás mohou vzdělávat a kariérně postoupit na vyšší pozice. Máme jistotu, že pracovní doba je pevná (chodíme jen na ranní směny), a že o víkendu nebo ve svátek do práce určitě nepůjdeme.

A nakonec – jsme na trhu 26 let a máme všichni pracovní smlouvu.

Tak to vyzkoušej a přidej se k nám!

Pavlína Orlíková, specialista pro klíčové zákazníky, 4 roky ve společnosti

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

 

 

PROCES VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Banner_výběrové-řízení

NENAŠLI JSTE VHODNOU POZICI?

Schopní lidé se u nás neztratí. Stačí napsat email na person@atlasgroup.cz nebo vyplnit kontaktní formulář. Nezapomeňte uvést o jaký obor či pozici máte zájem.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Základní údaje

Ostatní


Položky označené * jsou povinné.
Kliknutím na tlačítko ODESLAT FORMULÁŘ souhlasíte se zpracováním osobních údajů ZDE.